Qui soc

Soc David Anguera i Martínez.

Soc pare i fill; esperit sant encara no. En lloc d’això, soc marit, que és infinitament millor, sobretot a l’hivern.

De professió, actor, músic i professor.

La meua afició principal és conrear la hiperactivitat. Per això, tinc molts d’interessos i projectes que salten de branca en branca com ximpanzès drogats.


Fotos de guapo:

Hauré de penjar fotos normals, per a compensar.