Qui soc
Soc David Anguera i Martínez.
Soc pare i fill; esperit sant encara no. En lloc d’això, soc marit, que és infinitament millor, sobretot a l’hivern.
De professió, actor, músic i professor.
La meua afició principal és conrear la hiperactivitat. Per això, tinc molts d’interessos i projectes que salten de branca en branca com ximpanzès drogats.
Fotos de guapo:



Hauré de penjar fotos normals, per a compensar.