Maig de 2026

Encara no tinc pensat com serà la nota de cada mes (o potser és format lliure).

En tot cas, el mes de maig es resumeix en calor, intensitat laboral i olor de vacances.

Només que enguany, a més, hi ha molta mobilització social (ja era hora!): professors i mestres, que ja en tenen prou, s’han organitzat per a tensar fins on puguen les cordes del Departament.

Els dos últims mesos han estat la meua entrée al món dels vídeos a xarxes amb Espai Buit. Sempre m’havia resistit a crear, no sé si per pudor o per vergonya, fins que no tingués una necessitat imperiosa de compartir alguna cosa de profit.