notes diàries com a entrada en brut de tot

Idea radical de Sébastien Dubois (ja li havia sentit a altres, però ell m’ha fet donar el pas): tot es crea a la nota diària, que funciona com una safa d’entrada.

Elimina totalment la fricció i la paràlisi per anàlisi. Tot va a la nota diària, punt.

Un cop a la setmana (o més, no passa res) es fa una sessió de processament.

  • Això fa molt més àgil el procés i no embolica amb metadades al principi.
  • A més, potser no totes les notes que en un moment donat pareixen importants ho són. El temps fa reposar els rampells i filtra el gra de la palla.
  • Fer-ho tot de cop permet agafar una mica de distància i que les connexions siguen més fàcils.