Dijous, 4 de juny de 2026

<< 2026-06-03 | 2026-06-05 >>

Setmana: 2026-06-S23

Mes: 2026-06


Retorn a les alumnes 👣

Com l’altre dia, la Mariona i jo hem estat fent retorn del curs, grupal i individual, a les alumnes de primer de TAT, a la nostra UF (la tres del mòdul u, que per desgràcia me la sé més com a número que com a títol; però, vaja, en diem “interpretació” i acabem abans). És bonic prendre’s un temps per a cadascú, amb la calma que donen els finals de curs, i fer retrospectiva.

Sentir-los a ells verbalitzar el seu recorregut és molt emocionant. També poder prendre’s un temps per a posar de relleu coses, positives i negatives, aconsellar, guiar… i la cara que fan, en una edat tan excitant però alhora incerta i caòtica com la vintena, que t’escolten, que espremen les teues paraules i les de la companya… Als que ens emociona ser professors, són moments molt valuosos que donen sentit a la feina.

Obsessions i incapacitats 🫠

Obsessions actuals:

  • Ma filla, la cosa més preciosa del món. Objectivament.
  • Fer créixer el jardinet digital (hi vaig amb tot, ja).
  • Tornar a llegir amb regularitat!
  • Accions amb la terminal (algunes de dubtosa legitimitat; però, eh, cal saber fer de tot).
  • El NAS!
  • Parlar amb creadors interessants (Oli de Memex, Alex de Faladictos…) i ajudar-los a fer créixer el seu producte talment com si fos meu.

Incapacitats:

  • Fotre’m a fer exercici. Em falta un bon context i m’ho he de posar més fàcil.
  • Rentar els plats, cuinar o traure els gossos sense escoltar pòdcasts, vídeos o cursos.
    • Però és que m’agrada tant…
  • Escoltar música nova. Com abans, que m’apassionava. Què ha passat? Maleïts pòdcasts!